معرفی برند ها

معرفی برند kenwood

ممکن است برای خیلی از افراد وقتی که نام برند کنوود را می شنوند این سوالات مانند کنوود ساخت کجاست ؟ محصولات تولیدی برند کنوود چیست ؟ ، کیفیت محصولات کنوود چگونه است و … برای آنان به وجود آید ، قطعا هر کسی دوست دارد تا برای خرید محصولات خود به خصوص محصولات برقی لوازم خانگی به سراغ بهترین مارک ها برود ، تاریخچه برند یکی از نکاتی است که با دانستن آن تا حدود می توانید پی به معتبر بودن برند مورد نظر ببرید .

ابتدا بیایید جواب سوال کنوود ساخت کجاست را پیدا کنیم ، اکثرا کنوود را به نام یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی انگلیسی می شناسند شرکت کنوود (Kenwood) اولین بار در کشور انگلستان در سال 1947 تاسیس شده است و از همان زمان فعالیت های گسترده خود را آغاز کرد.

کنوود ساخت کدام کشور است ؟

کنوود در همان سال اول فعالیت خود توستر را که توسط کنت مینارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگی کرد و با توجه به این موضوع که توستر ها محصول جدیدی در بازار لوازم خانگی محسوب می شدند افراد زیادی جذب شدند تا پی به شرکت تولید کننده و تاریخچه توستر ببرند به همین دلیل کنوود توانست در مدت زمان کوتاهی معروفیت خوبی را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد کنوود محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت .بعد از مدتی که بنیان گذار کنوود یعنی کنت مینارد از دنیا رفت شرکتی ایتالیایی به نام دلونگی (Delonghi) موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را بخرد.

مارک کنوود در کشور های دیگر

در پاسخ به سوال محصولات کنوود ساخت کجاست نمی توان تنها یک کشور را در نظر گرفت در ادامه دلیل آن را متوجه خواهید شد .

امروزه کنوود انواع لوازم برقی آشپزخانه و لوازمات صوتی را تولید می کند و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند ، برند کنوود در بیش از 44 کشور جهان دارای نمایندگی می باشد تا محصولات خود را راحت تر به دست مردم برساند برخی از محصولات کنوود در کشور های گوناگون دیگری مانند ترکیه ، چین ،پاکستان ،انگلستان ساخته می شوند و سپس وارد بازار جهانی می شوند ، می توان گفت که کنوود کارخانجاتی را در این کشور ها پایه گذاری کرده است .

مارک کنوود ساخت کجاست

محصولات برند کنوود (Kenwood)

حال که جواب پاسخ مارک کنوود ساخت کجاست را پیدا کردید بیایید راجع به محصولات تولیدی آن صحبت کنیم ، همانطور که پیش تر گفتم کنوود در سال 2001 توسط شرکت دلونگی ایتالیا خریداری شد و الان باید گفت که کنوود متعلق به دلونگی ایتالیا می باشد .
از جمله از انواع محصولاتی که کنوود مشغول به ساخت و تولید آن است می توان به سیستم های تهویه هوا ،مخلوط کن ها ،انواع کتری و قوری ،یخچال و فریزر ها و … اشاره کرد .

کیفیت محصولات کنوود (Kenwood)

کنوود همیشه در تلاش بوده است تا بتواند برای تولید محصولات خود از با کیفیت ترین مواد اولیه و مرغوب استفاده کند و ظاهرا محصولات کنوود با توجه به دوام و مقاومتی که دارند این اطمینان را برای مصرف کننده ایجاد می کند که می توان سال ها از محصولات کنوود استفاده کرد به علاوه یکی دیگر از ویژگی های این برند این می باشد که محصولات تولید خود را با طراحی ساده اما کلاسیکی تولید می کنند و این کار باعث می شود تا هیچ وقت محصولات کنوود از نظر ظاهری از مد نیافتند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *