کاربر گرامی لطفاً قوانین زیر را جهت خرید از وبسایت دیجی لند مارکت با دقت مطالعه کنید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت دیجی لند مارکت هنگام استفاده از پروفایل شخشصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری دیجی لند مارکت و سایر خدمات ارائه شده توسط دیجی لند مارکت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دیجی لند مارکت است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجی لند مارکت از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دیجی لند مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دیجی لند مارکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین سایت

 کاربر می‌بایست در زمان ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات درست و معتبر تکمیل نماید. در صورت دادن اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بدیهی است آدرس، شماره تماس و ایمیل ثبت شده توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. دیجی‌لند مارکت می‌تواند در صورت کامل نبودن این اطلاعات یا اطمینان از صحت آنها، اطلاعات بیشتر و تکمیلی را از مشتری درخواست کند. مشتری می‌تواند نام، آدرس و شماره تماس فرد دیگری را جهت تحویل گرفتن سفارش خود وارد کند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، فرد تحویل گیرنده می‌بایست در زمان دریافت سفارش، کارت شناسایی معتبر و کد تحویل مرسوله را همراه داشته باشد.

– اطلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی می‌بایست با اطلاعات مدارک شناسایی خود مطابقت داشته باشد. در‌صورت مغایرت در این اطلاعات، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می‌باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند. لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.

– امکان صدور مجدد فاکتور یا درخواست تغییر در مشخصات فاکتور از جمله تغییر نام شخص حقیقی صادر شده به نام شخص حقوقی وجود ندارد. مشتریان می‌بایست در زمان ثبت سفارش نسبت به این مساله دقت لازم را در نظر داشته باشند و در‌صورتی که می‌خواهند فاکتور به نام حقوقی صادر شود، مشخصات سازمان مورد نظر جهت خرید سازمانی را وارد نمایند. همچنین آدرسی که خریدار در زمان ثبت سفارش به‌عنوان آدرس تحویل‌گیرنده وارد می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد. لذا پس از پردازش و تایید سفارش، تغییر آدرس درج شده روی فاکتور امکان‌پذیر نخواهد بود.

فاکتور خرید را می توانید به راحتی از طریق ناحیه کاربری خود دانلود کنید.
ارسال کالا ها بین 2 روز یا نهایت 5 روز کاری انجام می شود.
دیجی لند مارکت به تمامی استان های کشور ارسال دارد.
– منظور از 2 روز کاری، یا نهایت 5 روز کاری منظور از زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به شرکت پست می باشد.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و دیجی لند مارکت تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف 2 روز بسته بندی و ارسال کند. درصورت ناموجودی محصول ثبت سفارش شده با شما کارشناس تماس می گیرد و در نهایت 48 ساعت مبلغ کل سفارش ناموجود شما مرجوع می شود.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و دیجی لند مارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– دیجی‌لند مارکت  همواره تمام تلاش خود را می‌کند تا تمامی سفارشات، در سلامت کامل و بدون آسیب‌ دیدگی به دست خریداران در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمامی سفارشات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به معنی آن است که بروز هر‌گونه حادثه در زمان حمل و تحویل سفارش به مشتری بر عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی‌لند مارکت  تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. مشتری می‌بایست ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل گرفتن سفارش، آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل را به دیجی‌لند مارکت اطلاع دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه شرایط بازگشت کالا مراجعه کنید.

کد رهگیری  شرکت پست یا شرکت تیپاکس  از طریق پیامک بین 2 روز کاری یا نهایت 5 روز کاری خدمت شما پیامک می شود پس در وارد کردن شماره تماس دقت بفرمایید در صورت نرسیدن با همکاران ما تماس بگیرید به صورت تلفنی کد رهگیری را به شما تقدیم می کنند.

شرایط استفاده از ضمانت 2 روزه وب‌سایت دیجی‌لند مارکت:

در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی بود، مشتری می‌بایست ایراد فنی را حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا به صورت فیلم و عکس در واتس اپ اطلاع‌ رسانی کند.

جعبه یا کارتن محصول خریداری شده می‌بایست تا پایان مهلت 2 روزه به‌صورت سالم نگهداری شود تا در‌صورت بروز مشکل به صورت شکل اولیه بسته بندی و همراه با تمامی متعلقات داخل کارتن به شرکت ارائه‌دهنده کالا عودت داده شود.

تنها کالاهایی شامل ضمانت 2 روزه می‌شوند که در جعبه اصلی خود و با شرایط اولیه که تحویل مشتری داده شده است به دیجی‌لند مارکت برگشت داده شوند.

ضمانت 2 روزه دیجی‌لند مارکت  تنها در‌صورتی قابل استفاده است که کالا دارای مشکلات فنی باشد. مواردی مانند شکستگی، خط و خش، نفوذ مایعات و ضربه شامل ضمانت 2 روزه نمی‌شود.